* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

Компанія «Снєжка-Україна» долучилася до проекту кольорової трансформації Кам’янця-Подільського

2 Жовтень 2013
Компанія «Снєжка-Україна» долучилася до проекту кольорової трансформації Кам’янця-Подільського
Вересень 2013 року у древньому Кам’янці-Подільському тривав під знаком «Республіки». Фестиваль вуличного мистецтва вже втретє закликав художників перетворити звичайні міські будинки в арт-об’єкти. Формувати новий творчий образ міста митцям допомогла компанія «Снєжка-Україна».

12 нових картин, створених безпосередньо на фасадах будівель, подарували Кам’янцю-Подільському художники з України, Австралії, Німеччини, Італії, Польщі та Росії. Таким чином, за допомогою яскравих кольорів, митці втілили місію фестивалю «Республіка-2013» – розмалювали депресивні райони міста від сірих буднів. Задля цієї мети компанія «Снєжка-Україна», один зі спонсорів цьогорічного заходу, надала художникам 150 літрів кольорової та білої фарби «Śnieżka Екстра Фасад».
Якісна продукція ТМ Śnieżka для оздоблення фасадів допомогла митцям якомога точніше передати мешканцям міста і туристам свої меседжі, привезені у вигляді ескізів та замальовок. У роботі з фарбами «Śnieżka Екстра Фасад» художники були вільні у виборі інструментів: від розпилювачів і валиків до тонких пензлів. Це допомогло їм відтворити найменші деталі своїх задумів. Завдяки легкості нанесення фарб на різні типи поверхонь, митцям вдалося прикрасити і цілком перевтілити навіть безнадійні, на перший погляд, будівлі. У своїх картинах художники багато експериментували з переплетенням реальності й снів, вигадок, спогадів. Зображення виконані в різних техніках і стилях, але неодмінно з використанням фасадних фарб ТМ Śnieżka та спреїв іншого бренду.
Створення кожної картини зайняло від чотирьох до семи днів. Зображення покликані оживити емоції, відчуття і враження звичайних людей.

Художній проект «Республіки-2013» ідейно близький компанії «Снєжка-Україна», адже підприємство активно підтримує трансформацію українських міст, містечок в естетично-кольоровий та комфортний простір, зручний і затишний для мешканців, і привабливий арт-шедеврами для туристів. У результаті співпраці в рамках цьогорічного фестивалю в Кам’янці-Подільському, три найбільш концептуальні зображення, з погляду ТМ Śnieżka, відзначені фірмовим логотипом. Симпатії компанії отримав, передусім, малюнок із казковими мотивами, реалізований з допомогою фарб «Śnieżka Екстра Фасад» херсонською арт-групою «Вакцинація» на вул. Лесі Українки. Казкові герої та фантастичні образи картини переносять у світ уяви і чарів, нагадують про легкість та магію дитинства. Логотипом компанії відзначені також сюрреалістичний «Сіяч снів» від донецьких художників «Добрі люди» на вул. Лермонтова, і нетрадиційне бачення Кам’янця-Подільського від харків’ян «КУ-2» на вул. Гагаріна. Легка містика цих малюнків заворожує, за настроєм вони вдумливі і теплі. Обидві картини зображені з використанням фарби «Екстра Фасад» та фарби-спрею іншого бренду. З ініціативи компанії «Снєжка-Україна» в Кам’янці-Подільському художники також створили особливий малюнок на вул. Драгоманова, до розпису якого залучали дітей із школи мистецтв. Спільними зусиллями митців і юні вдалося зобразити арт-картину, яка нагадує людям про наповненість життя різнобарв´ям і спонукає насолоджуватись тонами і відтінками природи. Життєрадісне зображення прикрашає одну зі шкіл міста і закликає розкрити в собі всі кольори творчості. Екологічність фарб ТМ Śnieżka яскраво підкреслила екоспрямування фестивалю «Республіка-2013». Турбота про здоров’я людей та безпека навколишнього середовища є незмінними цінностями як компанії «Снєжка-Україна», так і фестивалю вуличного мистецтва.
Загалом, фестиваль «Республіка-2013» продемонстрував значні масштаби зміни суспільного простору: від міських об’єктів до загальної атмосфери в громаді, підвищення культурної взаємодії, зростання екологічної свідомості. Мистецька урбаністика – явище, давно звичне для Європи, завдяки «Республіці» отримала поштовх до розвитку і в Україні. Фестиваль продемонстрував, що з використанням якісних фасадних фарб, стріт-арт припинив бути нелегальним аматорським захопленням, і став повноцінним мистецьким напрямом із яскравим соціальним спрямуванням.