Новий ролик Śnieżka Nature. Реклама на ТВ продовжується

З 15 липня 2013 року продовжується рекламна кампанія готової кольорової фарби Śnieżka Nature. В ефірі ротується новий рекламний ролик.

Для другого етапу рекламної кампанії виробу відзнято новий відеоролик, який орієнтує глядачів на раціональні переваги і вигоди, які отримує споживач під час використання готової кольорової фарби Śnieżka Nature. Згідно із дослідженнями, дотепер споживачі найчастіше мають труднощі з вибором виду фарб і кольору, а також, вибираючи колір у системі кольорування, чи у разі ручного тонування фарб, відсутня гарантія щодо повторюваності кольору. Окрім того, покупці необізнані зі схемою визначення цін. Тому споживачі витрачають багато часу на увесь процес вибору і покупки фарб для інтер´єрів.

Основний салоган нового ролика: «Śnieżka Nature – легке фарбування без кольорування» підкреслює раціональні переваги, які споживач отримує під час вибору готової кольорової фарби.
У сюжеті ролика ми бачимо пару молодих людей, які трішки розгублені, бо не знають напевне, яку інтер´єрну фарбу краще купити, які кольори вибрати з-поміж сотні, тим самим марнують свій дорогоцінний час. А щоб зекономити час і не витрачати додаткових зусиль та коштів на кольорування білих фарб, ТМ Śnieżka пропонує ідеальне рішення – колекцію готових кольорових фарб, якими легко і швидко фарбувати, без жодних надмірних зусиль.
У другій частині ролика для героїв час повертається назад і вони по-іншому сприймають вибір кольорів і фарб для оздоблення помешкання. Молоді люди, натхненні цікавими рішеннями з каталогу «Śnieżka Nature. ТРЕНДИ-2013», відходять від стереотипного, коштовного і довготривалого процесу вибору кольорів інтер´єрних фарб. Вони вибирають сучаснішу альтернативу: готову кольорову фарбу високої якості Śnieżka Nature, бо такий вибір є швидким, приємним, незалежним від порад і консультацій промоутерів, і ще має привабливі ціни. Наприкінці ролика ми бачимо молодих людей, які задоволені ефектним оновленням свого інтер´єру модерними кольорами і вибором фарби Śnieżka Nature.
Отже, ТМ Śnieżka пропонує споживачам альтернативне раціональне рішення, спрямоване полегшити споживачам вибір водоемульсійної фарби. У такий спосіб покупці уникають усіляких проблем із вибором кольорів, економлять час і зусилля під час купівлі фарби та фарбування. Фарба, створена за європейськими стандартами і має відмінні властивості, знижує вартість фарбування 1м². Śnieżka Nature – це виріб, яким може скористатися не тільки професійний майстер, але і людина без спеціальної підготовки маляра.

Галерея:

Оцініть статтю:
Середня оцінка: 0,0 - Кількість голосів: 0
Роздрукувати
Основний
канал
Корпоративний
канал