Презентація готової кольорової фарби Śnieżka Nature для спеціалізованих ЗМІ

Розпочався захід привітанням генерального директора ТзОВ «Снєжка-Україна» Марека Павлуся із гостями. Під час промови керівник компанії , зокрема зазначив, що ця зустріч є не тільки представленням новинок від ТМ Śnieżka, а це також гарна нагода ближче познайомитись та поспілкуватись із представниками ЗМІ, тим паче, що це перша така «он-лайн» зустріч підприємства «Снєжка-Україна» із журналістами. Марек Павлусь висловив сподівання, що спілкування у такому форматі із представниками мас-медіа стане традиційним.

На презентації журналісти ознайомились з діяльністю групи Śnieżka, представником якої на українському ринку є ТОВ «Снєжка-Україна». Старший консультант з ЛФП підприємства Орест Жураківський  розповів присутнім про основні особливості та характеристики фарби для інтер'єрів Śnieżka Nature. На заході зазначалось, що запровадження готової кольорової фарби для стін та стель є на часі. Адже на початку 2012 року компанія «GFK Ukraine» провела дослідження, яке підтвердило, що український споживач схильний купувати готову кольорову фарбу. Адже він отримує очевидну вигоду:  заощаджує кошти та час в процесі вибору та купівлі фарби. Окрім цього, виводячи на український ринок готові кольорові фарби, група Śnieżka орієнтується на сьогоднішні тенденції європейського ринку у лакофарбовій галузі, бо, як показує практика, вони неодмінно впливатимуть на подальший розвиток лакофарбового ринку східних країн Європи.

Про інноваційну технологію Teflon® surface protector, на основі якої виготовлено фарбу «Śnieżka Nature» розповів представник з питань ліцензування торговельних марок компанії «DuPont Titanium Technologies»  Йогоан Ван ден Гемель, який з радістю відгукнувся на прохання групи Śnieżka взяти участь у презентації та ознайомити гостей із ТМ Teflon®. Спочатку гість з Бельгії навів короткі відомості з історії фірми «Дю Понт», що була заснована 1802 року Дж. Планкетом, і, яка з маленького виробництва виросла у велику найдинамічнішу корпорацію у світі. Сьогодні фірма  «Дю Понт» нараховує більше 300 заводів у різних країнах, де працює понад 70 тисяч осіб.  Для корпорації однією з важливих напрямків діяльності є проведення розробок та досліджень. З цією метою задіяно понад 10 тисяч наукових співробітників.

Пан Йоган також детальніше розказав про унікальний продукт Тефлон, який 1945 року був зареєстрований як торговельна марка.  З цього часу цей компонент використовується в автомобільній, текстильній, медичній та лакофарбовій галузях. За словами бельгійського промовця, ТМ Teflon® застосовується, аби зробити щоденне життя людей легшим, простішим та приємнішим. Вироби із вмістом Teflon® тестуються, в тому числі  незалежними дослідницькими установами, для підтвердження їх безпечності. Йоган Ван ден Гемель зазначив, що сьогодні Тефлон використовується у лакофарбових виробах 50 країн світу. Цей продукт сприяє захисту поверхні, її очищенню від бруду, поліпшує відштовхування води та масла, протидіє забрудненню. Аби усі вироби з вмістом Тефлон відповідали визначеним стандартам, корпорація «Дю Понт» їх тестує та сертифікує.

Під час виступу пан Йоган, зокрема наголосив на тому, що корпорація  «Дю Понт» обрала своїм партнером групу Śnieżka, надавши їй ліцензії на використання своїх відомих брендів, оскільки Śnieżka хоче бути інноваційною та зацікавлена виводити на ринок гарні  якісні  рішення. Окрім марки Teflon®, група Śnieżka використовує у своїй продукції окис  титану, згідно із отриманою ліцензією від фірми «Дю Понт». Саме цей складник є необхідним для білих фарб. На завершення іноземний гість сказав, що співпраця із Снєжкою триває майже 5 років, і  корпорація  «Дю Понт» планує до цього партнерства додати ще п'ять років.

На заході йшлося і про те, що кольори фарби Śnieżka Nature створені під впливом невичерпного джерела природи, тому під час заходу психолог Олена Шрамко розповідала присутнім, як кольори  впливають на життєдіяльність людини та її самопочуття.

Щоб глибше пройнятися тематикою відтінків та кольорів, учасники презентації  відвідали кольорову димову кімнату. А переваги фарби гості мали нагоду оцінити, попрацювавши з нею під час незвичайної кольорової  «графітації». Кожен учасник інтерактивної активації, вибравши вподобаний колір фарби Śnieżka Nature,  мав нагоду вилити  її на спеціальну конструкцію стовпа. Таким чином, було поєднано різні кольори  та відтінки фарби і створено незвичайний різнобарвний візерунок. Варто зауважити, що незвична гравітація викликала у гостей неабиякі радісні емоції та захоплення.  На основі пройдених активацій щодо сприйняття та відчуття кольорів Олена Шрамко провела для гостей кольоропсихологічний тест Люшера, який допомагає кожній людині проаналізувати свою особистість  та її психологічний стан.

На відкритій терасі бару, що розташований на 11 поверсі будинку, усі охочі спробували себе  в образотворчому мистецтві. Під керівництвом професійних художників гості на полотнах створювали свої неповторні художні шедеври фарбами Śnieżka Nature, тим паче, що краєвид старого Києва та архітектурні пам'ятки сприяли творчості та натхненю. Згодом усі вони отримали у подарунок як картини, так і фарби.

Оцініть статтю:
Середня оцінка: 0,0 - Кількість голосів: 0
Роздрукувати
Основний
канал
Корпоративний
канал