Оновлена фарба Śnieżka Extra Fasad у новій упаковці

Впродовж кількох місяців спеціалісти компанії «Снєжка-Україна» та Групи «Śnieżka» працювали над змінами й оновленнями акрилової фасадної фарби Śnieżka Extra Fasad, що базувалися на аналізі уподобань та очікуваннях споживачів. Тому процес модернізації виробу був комплесним і орієнтованим на потреби покупців й ґрунтувався на тенденціях ринку ЛФМ.

Оздоблення фасаду – це справа трудомістка і вимагає особливо стійких фарб до різних природних чинників: сонця, дощу, вітру, вологи, морозу,  тому виробники постійно працюють над вдосконаленням своїх продуктів, покращуючи їхні властивості. Адже саме технічні та фізимко-механічні параметри вливають на термін служби фарбованого покриття, яке для фасадних фарб має велике значення, бо захищає споруду і зберігає її привабливий зовнішній вигляд впродовж багатьох років. Виробник «Снєжка-Україна» та Група «Śnieżka», враховуючи запити споживачів, удосконалили рецептуру акрилової фасадної фарби Śnieżka Extra Fasad та осучаснили дизайн упаковок.

Тож цей виріб з оновленою формолою має підвищену стійкість до води і вологи, тому покриттю не страшні ані підвищена вологість, ані рясні дощі. Також покриття захищене від впливу  атмосферних факторів і ультрапроменів та йому характерна паропроникність, яка запобігає розвитку грибків та плісняви.

Варто додати, що Śnieżka Extra Fasad легко наносити, вона не розбризкує, має відмінну покривну здатність, тому добре зафарбовує насичені кольори.

Також виробник зазначає, що цим виробом можна фарбувати як фасади, так і приміщення всередині будівлі.

Упаковки фарби марковані значком „Зелений журавлик“, який інформує споживача, що виріб пройшов екологічну сертифікацію і відповідає встановленим екологічним вимогам згідно з ISO 14024. Розхід фарби під час оноразового нанесння становить 6 м²/кг.

Виріб виготовлено як БАЗУ А, а це означає, що Śnieżka Extra Fasad – готова біла фасадна фарба, яку можна без проблем тонувати за допомогою тонувального обладнання чи колоранта для ручного кольорування.

Вигляд упаковки також набув нового мінімалістичного стилю,  який сьогодні є у тренді. Лаконічна візуалізація з простими піктограмами, які відображають характеристики і переваги виробу, допоможе споживачам швидко сприйняти інформацію й зорієнтуватися у головних особливостях фарби. Упаковки виробу виконані у колористичному стилі торгової марки Śnieżka, яка добре знайома українським споживачам.

Шукайте на полицях будіввельних крамниць та гіпермаркетів акрилову фасадну фарбу Śnieżka Extra Fasad в нових упаковках з покращеною рецептурою та освіжіть фасади своїх осель, бо весна – це час позитивних змін і яскравих кольорів!

Галерея:

Оцініть статтю:
Середня оцінка: 5,0 - Кількість голосів: 1
Роздрукувати
Основний
канал
Корпоративний
канал