Розпочалася рекламна кампанія ТМ Śnieżka

Śnieżka – марка з давньою багатолітньою історією. Це добре знаний бренд як у Польщі, так і на теренах Східної Європи, в тому числі й в Україні.

Одним з ефективних засобів у взаємодії і комунікації із споживачами є проведення рекламних кампаній. Враховуючи особливості сучасного ринку лакофарбових матеріалів, компанія «Снєжка-Україна» з 01 серпня 2017 року запустила рекламну кампанію «Sniezka – королева інтер'єру».
ТМ Sniezka впродовж багатьох років є лідером на ринку фарб, тому ми прагнемо нагадати споживачам про те, що Sniezka – це престижна міжнародна марка, яка має у своєму портфоліо сучасні фарби, найрізноманітніші за призначенням та ціновою сегментацією. Зокрема, це вироби і середнього і преміум-класів. Бренд Sniezka в Україні здобув довіру й авторитет у споживачів. Адже новітні технології, які застосовує виробник для виготовлення фарб, сприяють високій якості продукції. Водночас пофарбоване покриття має високі декоративні та експлуатаційні властивості. Виробництво фарб ТМ Sniezka ґрунтується на засадах безпечності та екологічності. Для виготовлення фарб бренду Sniezka підприємство «Снєжка-Україна» використовує високоякісну сировину, яка впливає на високі показники продукції. Також фарби для інтер'єрів ТМ Sniezka відповідають екологічним критеріям. Це підтверджує сертифікат екологічності UA 08.002.337, який видав орган екологічної сертифікації і маркування в Україні ВГО «Жива планета». Відповідно інтер'єрні фарби ТМ Sniezka марковані знаком «Зелений журавлик».

Галерея:

Board_2000x1000.jpg
post_53.jpg
Оцініть статтю:
Середня оцінка: 0,0 - Кількість голосів: 0
Роздрукувати
Основний
канал
Корпоративний
канал