Підбір відповідної фарби для стін – 5 порад експерта

Сьогодні, коли на ринку пропонується так багато видів фарб, вибір потрібної здається нам неймовірно важким. Як правило, замислюючись про фарбування, ми найперше думаємо про кольори. Проте не менш важливим для користувача є також те, чи буде фарба стійкою до забруднення, впливу вологи або чи не шкідлива вона для алергіка.

Щоб обрати правильно, пропонуємо вашій увазі п'ять критеріїв, якими можна керуватись при виборі.
1. ТИП ФАРБИ

Підбір фарби
Загальнодоступними фарбами, призначеними для оздоблення стін приміщень, є ЕМУЛЬСІЇ. Вони густі, добре прилягають до основи, міцні і стійкі до стирання. Їх можна використовувати на будь-яких основах: штукатурці, бетоні, деревині, цеглі, гіпсокартонних плитах, а деякі навіть на металі. Залежно від застосованої зв'язуючої речовини серед емульсій вирізняють АКРИЛОВІ або ЛАТЕКСНІ фарби. Сьогодні, на щастя, ми не мусимо пам’ятати, які типи емульсій для яких приміщень призначені, оскільки виробники фарб випускають для конкретних приміщень конкретні вироби. Відтак у магазині шукаємо фарби для вітальні, дитячої або ванної кімнати. Найчастіше це латексні фарби, тому що вони добре рекомендують себе у більшості приміщень, також у кухнях і ванних кімнатах. Вони стійкі до впливу вологи, а виробники іноді додатково збагачують фарби різними засобами, які покращують їх властивості. Наприклад, у фарбах компанії Śnieżka, призначених для кухні та ванних кімнат, міститься добавка срібла. Протигрибкові властивості цього дорогоцінного металу при його низькій алергенності сприяють тому, що фарба є ефективною і водночас безпечною.
2. ЦІНА І ЯКІСТЬ

żółta farba


Ціна фарби, зазначена на упаковці, не завжди є об'єктивним показником того, скільки в результаті ми витратимо грошей на ремонт житла. А розбіжність у цінах за 1 л часто досить велика за фарби однієї і тої ж якості. Найважливішим, однак, є співвідношення ціни та якості придбаного виробу. Саме покривна здатність визначає те, скільки разів нам потрібно буде фарбувати поверхню, щоб отримати однорідну площину без розводів. В кінцевому результаті може виявитися, що вартість фарбування приміщення дешевими фарбами буде близькою до вартості фарбування дорогими, незважаючи на те, що ціна за літр дуже відрізняється. Тому найкращими будуть ті вироби, покривна здатність яких є вищою при відносно низькій ціні.
3. РОЗХІД

Wydajnosć farby


Розхід фарби значною мірою залежить від основи, яка фарбується, та інтенсивності відтінку. Якщо ми лише освіжаємо інтер'єр, фарбуючи його у відтінок, наближений до попереднього, то нам підійдуть фарби для одношарового нанесення. Вони відмінно покривають поверхню і при правильному нанесенні  сприяють тому,  що подальше фарбування може виявитись зайвим.
Якщо ж ми фарбуємо стіну перший раз або перефарбовуємо її у радикально інший колір, необхідність багатошарового нанесення (два і навіть три шари) буде нормою. Часто після висихання занадто тонкий або нерівномірний шар фарби починає просвічуватися. Ми повинні мати це на увазі, підраховуючи, яка кількість фарби буде потрібна для належного виконання завдання.
4. КОЛІР

Dobór koloru farby


У магазинах і будівельних супермаркетах наявні готові і змішувані фарби. Перші пропонуються в привабливих кольорах, котрі відповідають сучасним трендам, і їх найчастіше обирають клієнти. Часто їх можна побачити в магазині на зразках кольорів.
Проте якщо серед них немає потрібного нам кольору, можемо використати кольори із змішувача. Тут, в принципі, наші можливості необмежені, оскільки палітра кольорів є величезною. Якщо ми не впевнені в відтінку, є можливість купити невеликий зразок (наприклад, 0,33 л) і пофарбувати ним фрагмент стіни в домівці. Це зведе до мінімуму ризик зробити помилку у виборі кольору.
5. ШКІДЛИВІСТЬ
Важливо, щоб фарба, призначена для фарбування помешкань, якими користуються діти, хворі або алергіки, містила якнайменше летких органічних сполук (ЛОС). Інформацію про це слід шукати на упаковці фарби або у виробника.

Галерея:

Підбір відповідної фарби для стін
Підбір відповідної фарби для стін – 5 порад експерта
Основний
канал
Корпоративний
канал